Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea

Enea, podobnie jak większość koncernów energetycznych proponuje swoim klientom korzystanie z elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak zarejestrować się w eBOK?

Aby się zarejestrować w eBOK Enea należy wypełnić specjalny formularz znajdujący się na stronie sprzedawcy. Formularz wymaga podania takich danych jak: dane osobowe, numer PESEL oraz numer faktury. Można także podać numer telefonu komórkowego lub numer telefonu stacjonarnego. Klienci biznesowi zamiast numeru PESEL podają NIP oraz dane osoby upoważnionej. W trakcie rejestracji podaje się także adres e-mail oraz hasło, za pomocą których będzie się można zalogować w eBOK Enea.

Jakie możliwości ma eBOK Enea?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea ma wiele możliwości. Klient w dowolnym momencie może sprawdzić saldo konta, pobrać elektroniczną fakturę, opłacić fakturę, sprawdzić historię płatności. Jeśli chodzi o dokonanie płatności online to następuje przekierowanie na stronę wybranego banku lub operatora płatności. Można także podać stan licznika i sprawdzić historię poprzednich odczytów licznika. Oszczędzanie energii może ułatwić dostęp do informacji o zużyciu energii. eBOK to także kanał kontaktu z sprzedawcę prądu. Za jego pośrednictwem można np. zgłosić reklamacje rachunku, zmienić taryfę energetyczną czy zadać pytanie związane z bieżącą obsługą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>