Jak skontaktować się z Enea?

Klienci Enea nie powinni narzekać na zbyt małą ilość kanałów kontaktu z firmą energetyczną. Do wyboru jest infolinia, formularz internetowy, stacjonarne i elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Infolinia

Klienci Enei albo osoby zainteresowane ofertą Enei mogą zadzwonić pod numer 611 111 111. Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty. W dni robocze od godziny 6.00 do 22.00 a w sobotę od 8.00 do 16.00. Za pomocą infolinii jest możliwość zmiany taryfy energetycznej, zmiany danych w umowie, zgłoszenie reklamacji faktury za energię elektryczną, złożenie wniosku o wystawienie duplikatu faktury, uzyskanie informacji o aktualnych ofertach i promocjach.

Internet

Z Enea bez problemu można się kontaktować za pomocą Internetu. Do wyboru jest formularz znajdujący się na Enea.pl albo eBOK Enea, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. W przypadku eBOK-a najpierw należy uzyskać dostęp, czyli się zarejestrować. Do tego jest wymagane podanie takich danych jak np. imię i nazwisko, PESEL.

Punkty Obsługi Klienta

W całej Polsce funkcjonuje około 30 stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enea. Można w nich załatwić takie sprawy jak np. zawarcie umowy, zmiana danych w umowie, reklamacja rachunku za prąd, zmiana taryfy energetycznej, zgłoszenie zgubienia rachunku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>